Archief Adelbert Vereniging

De historie van de landelijke Adelbert Vereniging tot het jaar 2010 ligt besloten in het archief dat zich bevindt op het Katholiek Documentatie Centrum (KDC) te Nijmegen.

U kunt het archief inzien op de studiezaal van het KDC.

Het KDC is op werkdagen van 9.00 tot 16.30 uur geopend. Het is verstandig om voorafgaand aan een bezoek even contact op te nemen via info@kdc.ru.nl of telefonisch via nummer 024-3612457.

Een omschrijving van het archief en bijbehorende inventarislijst vindt u op de website van het KDC .

In verband met de recente overdracht van een aantal stukken aan het KDC is de inventarislijst van de periode 1969-2010 nog niet geheel compleet. Een overzicht van deze stukken is desgewenst verkrijgbaar bij het KDC, Erasmuslaan 36, 6525 GG Nijmegen.