GEANNULEERD ‘Lang leve onze genen’

Locatie: De Oolderhof, Broekstraat 35, Herten

Afdeling: Roermond

Geachte leden van Adelbert Verenging Roermond,

Helaas hebben wij als bestuur zojuist het besluit moeten nemen de voor vanavond 11 december geplande Adelbert-bijeenkomst te annuleren. De weersomstandigheden maken het voor leden en spreker vrijwel ondoenlijk zich –veilig- naar Oolderhof te begeven. Ook Rijkswaterstaat waarschuwt alleen de weg op te gaan wanneer dit noodzakelijk is.

De spreker van vandaag, Prof. Jan Hoeijmakers, heeft zich bereid verklaard zijn lezing, over veroudering en reparatie van DNA-schade, te houden tijdens het volgende verenigingsjaar.

Wij hopen dat u begrip hebt voor dit besluit en dat wij u in januari weer kunnen begroeten bij onze bijeenkomst. Voor nu al vast fijne Kerstdagen en een prettige jaarwisseling toegewenst!

Namens het bestuur,

Jacques Janssen,